Cântatul prin semne este o modalitate grozavă de a te distra și de a include comunicarea în joc. Este o activitate minunată pentru copii și pentru frații lor de a se juca împreună. În acest clip, poți învăța cum să cânți un cântec folosind limbajul semnelor britanic și cum să adaptezi cântecele gestuale în funcție de dezvoltarea copilului. Videoclipul oferă, de asemenea, exemple de mai multe tipuri de comunicare care pot fi folosite în cântecele gestuale, cum ar fi gesturile mână-sub-mână.
Clip realizat de: Sense - connecting sight, sound and life
Sense Specialist Services for Children & Young People
Construirea comunicării în activitățile de joacă, o face incluzivă,
Și este, de asemenea, bună pentru dezvoltarea tuturor, incusiv a fraților. Este o modalitate grozavă de a te distra.
Astăzi o să vă arătăm un cântec prin semne.
[cântă muzica.]
♪ Mergem la pescuit în marea adâncă și albastră ♪
♪ Prindem pește pentru ceaiul meu ♪
♪ Prindem încă unul pentru fratele meu ♪
♪ Unu, doi, trei. ♪
OK, deci câteva sugestii pentru cântecele prin semne.
Gândiți-vă la ce semne folosiți și alegeți semnele cheie
pe care copilul o să le recunoască și o să se bucure să le facă cu tine.
De asemenea, gândiți-vă la ritm deoarece copiii au nevoie de un ritm mai lent.
Și repetiția este foarte bună pentru copii, ca să știe ce urmează pe urmă.
Și cel mai important, distrați-va.
Noi am folosit limbajul semnelor britanic mai devreme și acel clip a fost chiar scurt,
așa cum probabil ați remarcat, nu țineam tot timpul pasul.
Dar puteți să diminuați ritmul. Puteți folosi semne ale limbii engleze, Makaton sau orice alt limbaj gestual pe care copilul dvs. îl folosește.
Și puteți folosi semne corporale, puteți folosi obiecte reale, gesturi, nu trebuie să fie neapărat limbajul semnelor.
Dacă copilul este prea mic și preferă să stea la tine în poală,
poate sta cu fața la tine și tu poți mima. De asemenea îți poate simți vibrația vocii,
dacă stă destul de aproape de corpul tău în același timp.
Și ai putea mima mână-sub-mână alături de ei, cu brațele tale în jurul lor.
În caz contrar, puteți sta alături de copii și să mimați mână-sub-mână așa.
Putem să vă demonstrăm dacă doriți, cu semnul pentru pește.
Dacă aș fi persoana care mimează, persoana care ascultă și-ar pune mâinile peste ale mele,
și așa aș putea să fac semnul pentru „pește”, ca să simtă când le fac.
Sau „al meu”.
Sau „ceai”.
Și persoana se va obișnui să îți urmeze mâinile.