• Română
  • English
Zoom in Regular Zoom out

Alături de colegii din învățământul special

În 10 iunie 2016, Sense Internațional România  a participat la Conferința Națională ”Educația specială de calitate. Fundament al dezvoltării persoanei cu dizabilități – Pagini de succes din învățământul special”, eveniment organizat de Inspectoratul Școlar al Municipiului București, în parteneriat cu Federația Sindicatelor din Educație ‘Spiru Haret’.

La această conferință au participat specialiști și cadre didactice universitare, reprezentanți ai Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice, ai Institutului de științe ale Educației, ai inspectoratelor școlare, ai organizațiilor nonguvernamentale din domeniu și părinți.

Sense Internațional România a fost una dintre organizațiile invitate să susțină o prezentare a proiectelor dezvoltate de-a lungul anilor, toate implementate în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice și cu autorități locale.

Cristiana Salomie, Director al Sense Internațional România, a descris proiectele organizației  în fața celor peste 100 de participanți.

Program educatie specialaAstfel, s-a subliniat importanța intervenției timpurii adresată nou-născuților cu deficiențe senzoriale și rezultatele acestui proiect în București, Oradea, Timișoara și Iași, proiect co-finanțat de Elveția prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă. Un accent deosebit a fost pus pe importanța legiferării intervenției timpurii.

În plus, prezentarea a inclus informații despre educația copiilor cu surdocecitate din România, inclusă cu succes în sistemul românesc de învățământ și despre serviciile vocaționale dezvoltate în șapte orașe din țară cu sprijinul financiar al Fundației Orange și al Fundației Medicor.

Suntem deosebit de onorați că am fost invitați să participăm la acest eveniment și le mulțumim orgaizatorilor că ne-au oferit oportunitatea de a prezenta munca Fundației Sense Internațional România în fața colegilor din sistemul de învățământ special.